23 juli 2009

Nära ögat...

Har ni hört om de två gotlandsfärjorna som krockat? Det hade jag missat, tills min mamma nyss ringde och berättade om det och att mina 2 små kusiner va med på den ena båten. Shit! Som tur va mådde de bra båda två (och deras pappa också) men ändå, obehagligt. Det kunde ju gått riktigt illa.

Har denna dag vart iväg till gymmet en sväng (sjukt jobbigt men skönt) och nu håller jag på och rotar igenom garderoben för att välja ut kläder till kryssningen i morgon. Tror faktiskt att det går ganska så bra, är rätt klar över vad jag ska ha med mig och på mig. Fan va kul vi ska ha!
Nåja, nu återgår jag till garderoben.

Föresten, kunde inte låta bli. Har beställt en klänning från bilden i förra inlägget. Den längst ner till vänster. Fast jag tror nog jag kommer använda den som ett långt linne i stället för klänning...

1 kommentar:

  1. Ja, riktigt otäckt o höra! :/ Vad bra att de är oskadda...tänk på dem som satt på den sidan, usch! :/

    SvaraRadera