16 mars 2011

Superduperungen!

Moa har bara vaknat till 1 gång (kl 01) och sov i sin egen säng hela natten. Jag kände mig helt förvirrad när sambons klocka ringde kl 06 och Moa INTE låg bredvid mig. Dock vaknade hon till när sambons klocka ringde som vanligt men eftersom hon inte låg bredvid mig kunde jag inte få henne att somna om direkt så det blev ingen sovmorgon direkt....

För övrigt så tycker Moa att det roligaste som finns är att stå själv. Dvs att man håller i henne tills hon fått balans och sedan släpper. När hon tappar balansen tar hon tag om mig och skrattar. Det kan vi göra hur länge som helst och det är lika kul varje gång.
Tätt efter på en 2:a plats på "roligast just nu listan" är att bollen hon fick i julklapp av oss. Hon kastar i väg den, kryper efter den, biter i den nån sekund, kastar i väg den igen o så börjar allt om. Även detta kan pågå en stund. Säger man "Var är bollen?" tittar hon alltid på den och säger man "kryp och hämta bollen" gör hon oftast det.
Mammas duktiga tjej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar