13 mars 2011

Om jag vore stenrik....

.... hade vi lätt slagit till och köpt det fina radhuset vi var och tittade på i dag. Helt nybyggt i ett nytt område här i stan.
Jag kan tänka mig att det är i detta område som stadens barn kommer samlas. Området är som gjort för barnfamiljer. Bara det att säkert 70% av de som var där och tittade när vi var där hade barn med sig skvallrar väl om att jag troligtvis har rätt i min tanke.
Tyvärr så kostar det ju att ligga på topp. 2 7000 000 skulle de ha för just den här varianten av radhus och det är nog pengar vi inte har råd att lägga just nu. Vi får nog rikta in oss på nått billigare radhus alternativt en större bostadsrätt.

Annars har jag storhandlat och bakat havreflarn i dag. Det är tydligen någon här i lägenheten som fyller år nästa vecka och man måste ju bjuda på nått som är hembakat i alla fall....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar