31 mars 2011

Effektiv men tveksam

Gymmet avklarat. Mina lår är HELT färdiga.
På gymmet såg jag en gammal klasskompis, eller jag tror att det var en gammal klasskompis men jag är inte helt säker. Om det var hon har hon tappat extremt mycket vikt sedan jag såg henne sist. Sånt gör mig imponerad om lite förundrad. Det är sjukt hur mycket ens utseende förändras när man tappar kilon, speciellt i ansiktet.

Jag tittade och tittade på henne men blev aldrig säker på om det var hon eller inte. Helt galet!

Resesängen är inköpt, madrass till den är på väg hem från Ikea as we speak (Tack Annika) och så har jag hunnit med att laga storkok med thaikyckliggryta. Mumsigt att ha i frysen som lunch.

Nu sitter jag med gott samvete och hänger i soffan.

2 kommentarer:

  1. Gud sånt är jobbigt. Men tittade hon aldrig på dig då?

    SvaraRadera
  2. Ja exakt så tänkte jag också. Hon var la så inne i sitt gymmande :)

    Japp plankor o promenader. Och lågkalori diet sen en vecka tillbaka.

    SvaraRadera