15 aug. 2011

Inte uppskattat!

Så var den första arbetsdagen avklarad. Det var precis som jag minns det.
Moa förstod ingenting när klockan ringde i morse. Vakna var hon inte alls sugen på och blev riktigt sur när vi väckte henne. Efter lite välling framför barnkanalen var hon i alla fall go och glad igen.

Moas dag på dagis verkar vart bra och både hon och jag kommer nog somna ovaggade i kväll.
Moa ligger och dricker kvällsvällingen just precis nu och sen blir det sängen för henne.

Hmm, det här med att inte träffa Moa så mycket på vardagarna kommer jag inte att uppskatta alls känner jag...

1 kommentar:

  1. Vad skönt att första dagis och jobbdagen gått bra! Jag oroar mig lite inför måndag då Knut börjar på dagis =/ jag ska bara jobba 50% ett par veckor framåt, så han blir inte fulla veckor på dagis, känns väldigt skönt det iaf!

    SvaraRadera