14 feb. 2011

Dag 5 - En låt som får mig att tänka på en gammal vän

Vi umgicks nästan jämt på gymnasiet jag och J. I vått och torrt. Det var galna festkvällar, dagliga telefonsamtal och djupa samtal. Det starkaste minnet jag har är när vi lyssnar på min nya Jumper skiva och låten "I vårt kvarter" kommer. J ställer sig upp och mimar och gestikulerar fram texten och jag garvar läppen av mig.
Jag och J tappade tyvärr kontakten efter studenten och hon har till och med flyttat från stan. Minnena finns däremot kvar.

Tyvärr finns inte den här låter youtube så jag lägger in en annan video från samma skiva.
Till er som har spotify däremot kan jag bjuda på länken till just  Jumper – I Vårt Kvarter

Jumper - Tapetklister

1 kommentar:

  1. Hej hej!

    Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett valfritt skal till din Iphone! Superenkelt att delta, klicka på länken om du vill vara med http://malinkarlstrand.blogg.se/2011/february/tavla-och-vinn-ett-iphoneskal.html

    Eftersom du tävlat hos mig förut så bjuder jag nu i dig att delta i tävlingen!

    (Gillar du inte kommentaren får du gärna radera den)

    Kram Malin

    SvaraRadera