10 feb. 2011

14 dagar med min musik

På senare tid har det dykt upp olika listor på många bloggar där folk skriver ett inlägg om dagen om olika, oftast personliga saker. Jag har inte alls känt mig sugen på att göra detta eftersom jag inte vill bli riktigt så personlig här i bloggen men nu har jag hittat en lista som jag är toksugen på att göra.

Dag 1 - En låt som beskriver min musikstil
Dag 2 - En låt som påminner om en speciell tid/period i mitt liv.
Dag 3 - En låt av en artist som jag beundrar.
Dag 4 - En speciell låt för mig och min älskling.
Dag 5 - En låt som får mig att tänka på en gammal vän.
Dag 6 - En låt som påminner om min nuvarande bästa vän.
Dag 7 - En låt som påminner om tuffa tider, som jag fortfarande får "den där känslan" av.
Dag 8 - En låt som påminner om en speciell dag.
Dag 9 - En låt som betyder mycket för mig.
Dag 10 - Den bästa låten just nu
Dag 11 - En låt från min favoritartist of all times. 
Dag 12 - En låt från en ny favoritartist.
Dag 13 - Den bästa videon just nu.
Dag 14 - En låt som gör mig glad.

Nu kan jag inte garantera att det kommer komma ett inlägg om detta varje dag men jag ska ta mig igenom listan i alla fall. Förr eller senare! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar