10 aug. 2010

Det är farligt på landet...

I går hittade jag en fästing på min arm och nu i morse hittade jag en fästing på Moa. En fästing som satt fast på ena skinkan under blöjan. Såg inte till den i går när jag bytta blöja utan den verkar ha uppenbarat sig under natten. MYCKET märkligt....

Tror i alla fall att jag lyckades få bort både hennes och min helt och hållet så nu är det bara att hålla lite koll på "såret" så det inte blir röda ringar runt dem. Borrelia har en tendens att gilla mig...

Hur som helst, i dag ser det ut att bli regn och jag planerar att åka och klippa mig, kanske till och med köpa lite hårfärg och förnya mig lite. Sambon får va hemma med Moa och tvätta fönster ;)

1 kommentar:

  1. Bra arbetsfördelning i ert hem hör jag! Själv tänkte jag imorgon dels ta upp min pappa att fixa med vår bod och dels tvinga min mamma att följa med så hon kan vara barnvakt medan jag åker till Norrtälje och klipper mig! Det gäller att delegera ut uppgifterna!!! :-D

    SvaraRadera