4 aug. 2010

BVC Besök nr 5, Barnläkare

Moa mådde prima enligt barnläkaren. Hon väger nu 5365 gram och hon är 59,5 cm lång.
Det är på gränsen att hennes kläder i storlek 56 passar nu och jag har börjat fylla på byrån med kläder i storlek 62. Tur att jag gillar att shoppa med tanke på hur ofta man får göra det när man har en liten knodd. ;)

Sambon har för övrigt fått ledigt nästa vecka så han är hemma en hel vecka innan han börjar på nya jobbet. Skönt, när sambon har semester får jag sova mer på nätterna. Så med andra ord, när sambon har semester har jag semester.

2 kommentarer:

  1. Fan jag kan börja kopiera dina inlägg, Moa och Nellie gör precis lika;) När ska vi få sova!!!:), när föddes Moa? Datum?

    SvaraRadera
  2. Fan jag kan börja kopiera dina inlägg, Moa och Nellie gör precis lika;) När ska vi få sova!!!:), när föddes Moa? Datum?

    SvaraRadera