27 juli 2011

Tidsbrist!


Torsdag i morgon igen. Vart tar dagarna vägen? Herre gud på måndag är det föräldrarmöte på dagis. Det första. Någonsin. Det är stort. Moa är stor. Veckan efter det börjar inskolningen och 7 dagar senare är föräldraledighet slut och jag börjar jobba. Huvva!

Anyway, det var ju inte alls det jag skulle skriva om egentligen. Det jag skulle komma fram till var hur morgondagen ser ut för oss.

Moa är hos mormor. Jag börjar med att träna. Träningsvärken känns mycket bättre och jag hoppas på att den är borta tills i morgon. Då blir det maxat på gymmet! Sen full fart hem för dusch och lunch följt av städning av lägenheten. Sambon fyller år i helgen och det väntas besök här hemma. Av samma anledning ska vi sen i väg till affären och handla mat. Födelsedagsmiddag på fredag.

Dessutom ska jag hinna med att ha tvättstugan.

Barnfri dag. Javisst!

Lugnt och skönt. Knappast!

Gonatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar