31 juli 2011

Sliten.se

Nja, riktigt så farligt är det inte. Känner mig faktiskt förvånansvärt pigg i dag efter gårdagen.
Det vart lagom med dricka men det var sent. Jag låg inte i sängen förrän strax före halv 5 och som vanligt så är jag inställd på "mammasömn" så jag vaknar till varannan timme för att "kolla Moa".
Uppstigning vart kl 09. Sova dagen efter alkohol har aldrig vart min grej. Totalt omöjligt.
Sambon kan utan problem sova till kl 14 om han får när han är bakis men jag vaknar kl 08 och kan inte somna om....

Hur som helt. Jag hade en jättetrevlig kväll i går. Tack R och C! Det får vi göra om. Kanske ta den där kryssningen vi pratade om senare i höst...?

Nu blir det soffhäng framför lite "The big bang theory" innan jag ska hämta hem Moan. Saknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar