7 sep. 2011

Sovbesvär...


I går ville Moa inte sova. Hon vaknade av hostan runt kl 21 och sen kunde hon inte somna. Hon var supertrött och ville verkligen sova men kunde inte. Hon skruvade sig runt i sängen fram till kl 01 när hon äntligen slocknade. Då var både hon, jag och sambon ordentligt trötta och inte var vi mycket piggare i morse när klockan ringde.

Moa var minst lika trött hon och hon låg kvar i sängen och sov en stund när jag var tvungen att släpa mig upp för att fixa frukost. När jag vart uppe en stund kom hon knatandes ut i köket och tittade yrvaket på mig, som att hon ville säga "Va då, varför är du uppe före mig?"

Vi har upptäckt att en till kindtand är på väg upp så vi tror att det kan ha vart den som spökade.

Vi hoppas på en betydligt bättre natt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar