2 sep. 2011

Ingen städhjälp!


Jag fick en kommentar på det här inlägget där Moa lekte städhjälp:

"Bor du i Eskilstuna eller Västerås? Om du söker städhjälp så har XXX(företagsnamn)XXXX professionell fönsterputsning och flyttstädning. Alla tjänster utförs med stor kompetens och noggrannhet till både både privatperson, företag och kommun! "

Kära Kommentarslämnare!
Det vettigaste att tro är väl att du inte alls läst mitt inlägg utan bara Googlat på "städhjälp" Du kan inte heller vara en trogen läsare eftersom du då borde veta att jag inte alls bor i närheten av vare sig Eskilstuna eller Västerås. Om du nu mot all förmodan har läst och tror att jag använder min snart 15 månader gamla dotter som städhjälp vill jag bara säga: Det gör jag INTE!

Jag har censurerat ditt företagsnamn eftersom jag inte alls vill hjälpa dig att göra reklam men lycka till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar