25 sep. 2011

Söndag igen

Söndagarna är alltid fulla av saker här hemma hos oss men i dag tar nog rekordet tror jag.
  • Lekrymden
  • Storhandling
  • Träning
  • Städning
  • Tvättstuga
Sen så klart alla de vanliga sakerna som matlagning och bus med Moa. Pust. Klockan är bara 14:30 men jag känner mig redan färdig för sängen ...

I går kväll vaknade Moa av hostan kl 21. Hur jag än försökte ville den inte ge med sig utan hon hostade i över 2 timmar. Hon grät efter varje gång hon hostade. Det var troligtvis jobbigt som tusan. När hon äntligen somnade om dröjde det inte länge förrän det började om igen.
Stackars lilla gumman. Det var inte mycket sömn för någon av oss i natt.

Hur länge är det tänkt att den här hostan ska hålla i sig? 4 veckor nu ...

Nu ligger hon och sover. Hon har snart sovit 2 timmar vilket är betydligt längre än hon brukar. Hon är troligtvis lika slut som jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar