17 juni 2011

Sommarplaner?

Fredag igen. Sambons sista dag på jobbet innan semester och pappaledighet. 8 veckor kommer vi vara hemma tillsammans i sommar och sen är det dax för mig att börja jobba igen och Moa börjar på dagis. Det är ju inte klokt. Var tog tiden vägen?

8 veckor. Massor med dagar att göra saker hela familjen. Kolmården blir det i alla fall men sen är det dåligt med ideer. Vad ska du och din familj hitta på i sommar? Ge mig tips och inspiration.
Published with Blogger-droid v1.7.1

2 kommentarer:

  1. Min familj - bestående av mig själv och min kompis Carl ska gå upp för ett berg. Ni får gärna följa med om ni vill=)

    SvaraRadera
  2. Haha, det finns så mycket saker jag skulle vilja kommentera i din kommentar men jag nöjer mig med att säga. Tack, men nej tack! ;)

    SvaraRadera