25 juni 2011

Lilla älsklingen...

Någonting är på tok med Moa. Hon är inte sig själv. Hon äter fortfarande dåligt, hon är arg och skriker väldigt ofta, hon är konstant trött men sover sjukt dåligt. I dag tex sov hon 2 ggr pga att hon helt enkelt slocknade på mattan och trots det somnade hon utmattad kl 18:20 i soffan. Vi lägger in henne i sängen och ca 5 minuter senare vaknar hon med ett gallskrik. Somna om i sängen går inte, somna om i soffan verkar hon vilja göra men varje gång hon håller på att somna börjar hon grina.

Det enda som verkar fungera är att somna i vår säng när jag ligger bredvid.

Där befinner vi oss nu. Moa har sovit i ca 10 min utan att gråta och jag ska försöka smyga ut härifrån...

Någon som har en aning om vad som hänt? Hon har vart så här i några dagar nu o vi trodde så klart det var pga febern först men nu oroar jag mig för att det är nått annat? Mår hon inte bra? Har hon ont någonstans?

1 kommentar:

  1. Stackarn! =/ men det är inte påväg några tänder? Eller är hon hård i magen? Du får ringa till bvc och höra med dom där. Knut har aldrig gjort sådär, så tyvärr har jag inget vettigt svar att komma med =/

    SvaraRadera