27 maj 2011

Whats´s up med Moan?

Vad är det med mitt barn och hennes sömn? Denna vecka har vart ren katastrof, sömnmässigt. Runt kl 23-00 vaknar hon och vill inte somna om i sin egen säng. Då har hon fått komma över till oss. Dock slutar inte kaoset då utan sen snurrar hon runt 100 varv, gnäller, gråter och sparkar på oss var och varannan timme hela natten tills hon bestämmer sig för att det är morgon typ kl 05...

Genast börjar man fundera på "what´s up". Är det tänder på gång igen? Har hon ont i magen? Drömmer hon mardrömmar? Ska hon snart lära sig nått nytt och jobbar med det när hon sover? Oklart!

Klart är i alla fall att jobbets grillfest jag ska på i kväll kommer behöva massor med fart och skoj för att jag inte ska somna av ren utmattning mitt i middagen... Moa ska hur som helst sova (förhoppningsvis) hos sin mormor i kväll så i morgon bitti blir det sova av vill jag lova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar