21 maj 2011

Navkapseljakten

Nu är balkongen sommarsäkrad och härlig. I dag har vi köpt "gräsmatta" och lagt på balkongolvet. Så otroligt mycket bättre än ett skitigt betonggolv. Nu kan jag till och med tänka mig att låta Moa vara med där ute (under bevakning givetvis)

Efter det har jag vart och tränat och var på navkapseljakt. Sambon observerade i dag att en navkapsel saknades på bilen. Efter lite funderande kom jag på att här om dagen hörde jag ett märkligt ljud när jag var på väg hem från träningen. Ljudet kom från hjulet där navkapseln fattades. Efter lite letande med bilen hittade vi faktiskt kapseln liggandes på trottoaren inte alls lång hemifrån. Tyvärr så verkar den gått sönder för vi får inte dit den igen...

Surt. När man ändå hittar den lixom. Vad är oddsen på det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar