4 apr. 2011

Fångar

I dag är jag och Moa fångar i vår egen lägenhet. Bostadsrättsföreningen har anlitat en firma som ska högtrycksspola igenom avloppen och vi fick en lapp i låda förra veckan om att de kommer i dag. Någon gång mellan 08 - 16. Visst kan man låsa dörren på nått speciellt sätt så föreningen kan komma in även om man inte är hemma men då måste jag ta reda på hur man gör först.
Med andra ord har vi en sjukt spännande måndag framför oss.

Övriga veckan bjuder på vår sista träff med föräldragruppen, ett läkarbesök/10 månaders kontroll hos BVC och ett par gymbesök för min del.
Förresten ni som tränar, någon som har någon bra övning för rumpan? Jag sliter som ett djur för att få  träningsvärk där men har inte lyckats än. Tips mottages gärna!

2 kommentarer:

  1. Mitt tips: Utfall med TUNG vikt. Jag tar en skivstång med 16,5 kg på axlarna. Djupa, explosiva utfall. Om det inte funkar så har du för lätt vikt!

    Sjukt drygt att behöva vara hemma hela dagen. Hoppas att de redan kommit så att ni kan gå ut på eftermiddagen!

    SvaraRadera
  2. Benpressen är grym för hela baksida/framsida lår och rumpa!

    SvaraRadera