30 apr. 2011

Djungelhjul!

Under april månad har telia haft frivisning av en del tvkanaler här hemma hos oss. Bl.a Playhouse Disney. Den inriktar sig till mindre barn med program som tex Händige Manny och Musses klubbhus.

Under denna månaden har vi haft den kanalen på lite då och då och både jag och Moa har fått en klar favorit. Djungelhjul!

En serie om ett gäng djur som bor i djungeln. Nu tänker ni att jag stavade fel när jag skrev vad programmet hette - ICKE! Alla djur har nämligen hjul i stället för fötter och rullar fram. Tokbra program! Tyvärr är det som sagt slut på frivisningen i dag men jag har spelat in några avsnitt som vi kan titta på. Moa brukar dricka välling och varva ner i soffan innan hon ska sova och då passar det perfekt att ta på ett avsnitt Djungelhjul.

Har letat efter en dvd med Djungelhjul men det verkar inte finnas. Någon som vet om det finns?
Hur som helst, det finns andra serier Moa också verkar gilla. I alla fall kommer hon nog att gilla det när hon blir lite äldre. Vill man köpa dvd till Moa i 1års present tex kommer här några förslag som jag vet finns på dvd:
 Musses klubbhus

Chuggington

 Händige Manny

... och så klart om nån skulle hitta det på dvd: Djungelhjul

1 kommentar:

  1. Svar: Ja, jag är en Buzzador. När du anmält dig till en kampanj får du reda på ungefär en vecka efter anmälningstiden gått ut om du kommit med eller inte. Har du kommit med får du det du ska buzza hemskickat. Sedan är det upp till dig att prata om det bland vänner och kanske dela ut lite provprodukter. Dela ut till så många du kan. Någon gång har jag bara delat ut till några stycken för vissa är inte intresserade. Ett tips är att dela ut på öppna förskolan och ta deras mejladress så du kan skicka ett mejl och fråga senare vad de tyckte om produkten. När tiden är slut för kampanjen ska du fylla i ett formulär på hemsidan där du ska skriva hur många du buzzat för, hur det gick och hur du tror de du buzzade för uppfattar produkten. Sen får du skriva vad du själv tyckte. Inte alls svårt utan följ bara instruktionerna som kommer per mejl och finns på hemsidan :) Lycka till! :D

    SvaraRadera