7 apr. 2011

Bvc besök 13 - Barnläkarbesök

Besöket på BVC gick bra. Allt såg bra ut. Det enda som skulle kunna vart bättre, precis som vid förra besöket var hennes vikt. Hon går visserligen upp men inte riktigt så mycket som hon borde. Kurvan börjar plana ut lite men läkaren sa att det kunde bli så nu när hon rör på sig så mycket och att det inte var nått att oroa sig för.
Nu väger min lilla ärta 9065 g (ökning på 135 g sedan förra månaden) så hon har i alla fall klivit över 9 kg.

 Moa 2 månader gammal och långt ifrån 9 kg tung

Efter besöket åkte jag och lämnade Moa till mamma och jag vet inte vem som tycker att det är roligast, Moa eller mamma. Moa skrattade och vinkade glatt när jag åkte vidare till gymmet. Nötte stenhårt i 90 minuter för att sedan rusa hem till tvättstugan och dammsugaren.

Nu pustar jag ut i soffan innan jag kör vidare...


Alltså, shit va det blåser ute. Det blåser så mycket så att mina krukväxter på fönsterbrädan vibrerar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar