5 okt. 2010

Argh!

Finns det något mer frustrerande än ett barn som bara skriker och man har ingen aning om vad ungen vill?
Hon vill inte sitta, inte stå, inte sova, inte äta, inte leka, inte bli buren, inte ligga på mage, inte ligga på rygg. Jag som trodde den jobbiga perioden var slut?

Jag trodde ett tag att hon kanske fått ont i magen av purén men det verkar inte som att det är som är problemet heller. Det är inte ett "jag har ont"- skrik, utan mer ett "jag är skitförbannad"- skrik. Jag blir inte klok på det här barnet.
Vad är det hon vill?

3 kommentarer:

  1. Gå ut? Sjunga? Träffa mormor? ;)

    SvaraRadera
  2. Ja säg det. Sjunga var inte rätt i alla fall. Ligga i vagnen lär inte heller vart någon alternativ.

    SvaraRadera
  3. Jaaa det kommer bli nya mutan;) Ska bli kul att höra vad Moa tycker om det:) TACK för kramarna!

    SvaraRadera