31 mars 2010

IE vs Firefox

Efter att mitt Internet Explorer hängde sig för 8de gången bara i dag har jag nu installerat Firefox för att testa om det kan tänkas vara bättre. Sambon har sagt åt mig att göra det varje gång jag gnällt och svurit över IE. Än så länge är jag nöjd, speciellt som Firefox automatiskt importerade inställningar och favoriter från IE, men har ju inte testat det så länge så jag återkommer när jag testat på det lite mer...
Det känns i alla fall bra än så länge, jag tror på det här!

2 kommentarer:

  1. Jag förstår ärligt talat varför det fortfarande finns folk som inte fattat att FF ÄR bättre än sugiga IE ;P

    Äntligen har du tagit steget över from the dark side! ;D

    SvaraRadera
  2. Ja, det känns bra att du står där och välkomnar mig till FFvärlden. Det är ett stort steg i mitt hittills enspåriga IE liv. =)

    SvaraRadera