8 apr. 2008

Vinet gör mig till den jag är ...

Trist väder i dag. Riktigt trist! Snöblandat regn och blåst. Sitter i soffan med den bärbara och slöglor på 2½ män. Faktiskt en kul komediserie. I övrigt har det vart sjukt lungt här. Beställt lite nya kläder från ellos.se och laredoute.se. Sommarkläderna är på intåg och då blev jag genast inspirerad till att handla upp en del av lönen. =) Bland annat en skinnjacka från ellos. Kostade ca 800:- och är sjukt snygg. Hoppas verkligen att den är lika snygg live sen. Den är i alla fall mycker populär, beräknad leverans den 25 Maj...

Dagens onödiga fakta är nått som gör i alla fall mig otroligt nöjd: En nyligen genomförd undersökning visar att de som dricker vin är mer framgångsrika än de som aldrig gör det. Äntligen!! Visste väl att alla mina år som vindrickare skulle betala sig nån gång. Haha! Undrar hur det kommer sig? Vad grundas undersökningen på? Är det skillnad på vitt och rött vin mätt i framgång?

Ska med andra ord tacka alkoholen för mitt nya befodran på jobbet, inte min chef. Hmm, cheferna kanske är väl medvetna om detta. Måste vara därför det serveras så mycket vin på konferenserna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar