14 apr. 2008

Moment 22

Vilken helg! Tanken från början va ju att det skulle bli en lugn skön helg hemma i soffan men i stället blev det vindrickande både fredag och lördag. Fredagen va iofs mycket mild men lördagen blev destå hårdare. Vaknade upp bakis som tusan i söndags. Det märks verkligen att man har blivit äldre... Får ta och växa upp och skaffa barn snart, vet inte hur länge jag orkar med att bli så här bakis.
När jag va "ung" så blev jag ALDRIG bakis. Det var egentligen ganska så märkligt. Kunde dricka hur mycket som helst, mådde kanon när jag vaknade dan efter i alla fall.

I dag då när den nya organisationen drog igång på jobbet så fick jag för första gången på 7 år sovmorgon en jobbar dag. Kunde sova ända till kl 0830 vilket är sjukt mycket längre än när jag oftast går upp, dvs 0600
Riktigt skönt, känner mig mycket piggara nu än vad jag normalt gör vid den hör tiden på en måndag.

Fick lite kläder i dag och med posten. Ett gäng sommarkläder som jag beställt från La Redoute. Åhh, inte klokt va man längtar till sommaren nu då så man kan börja använda klänningarna och topparna.

Oki, nog om det och in på det viktiga, dagens onödiga fakta: Undersökningar visar att den största källan till depressioner bland gifta, är att vara just gift. Bland ogifta är det att vara singel. Snacka om ett moment 22. Blir man deppig över sin relationsstatus spelar det ingen roll om du är singel eller inte. Depprimerad bli du.

1 kommentar:

  1. Vi erbjuder ett enormt sortiment av kvalitetsprodukter som inkluderar bubbelbadkar, diskbänkar, bastu och trädgårdsmöbler.
    Byt ut den gamla köksfläkten på företaget eller kanske köp en ny mulltoa till uthuset på landet för dig som är privatperson.
    Köpa både klinker och kakel hos oss när du byter ångduschen, tvättbänken eller dina toalettstolar!

    SvaraRadera