2 apr. 2008

Godaste glassen ever!


Åhh, som jag har längtat. Älskar att lakrispucken är tillbaka i GBs sortiment. Har saknat den ända sedan den försvann 1994. Har redan ätit 2 stycken och gissar att det kommer bli väldigt många fler innan sommaren än över. Man måste passa på nu medans den finns. Man vet aldrig när den försvinner igen...


Fick en trevlig överraskande inbjudan i dag från min kära vän A. Wallmans, god mat, alkohol och så lite röjande på dansgolvet. Vad skulle kunna gå fel? Vi kommer äga stället A!

Imorgon blir det inget bloggande. Ska iväg på konferens med jobbet torsdag- fredag. Blir en hel del jobb och lite festande. Ska faktiskt bli lite skoj, min första konferens ever. Rapporterar på fredag om jag gjorde succe eller inte.

Dagens äckligt onödiga fakta: Under ett år sväljer du ca 15 insekter medan du sover. Åh fy f*n! Allvarligt? Vart kommer dessa insekter ifrån? Jag ser inte till några insekter i mitt sovrum när jag är vaken. Ligger de och gömmer sig o attackerar först när jag somnat? Sjukt äckligt är det i alla fall om det ligger minsta lilla sanning i detta fakta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar