19 maj 2010

Sjukt tråkig människa

Ja, jag erkänner! Jag är just nu världens sämsta bloggare, typ...
Det händer inte så mycket spännande i livet för tillf'ället. Det är mest en väntan just nu och jag inser att det kanske inte är det roligaste att läsa om för er.
På fredag ska jag och sambon i alla fall i väg på grillfest på mitt jobb. Då är det 7 dagar kvar till BF men jag har ställt mig in på att jag kommer att få vänta maxtiden innan hon kommer ut, med hjälp av tvång så grillfesten ska ju inte bli några problem att gå på. Sen gör det ju ingenting om det skulle vara så att vi missar den...
Det tar jag gärna så länge det är pga en bebis som vill ut!

2 kommentarer:

  1. Åh, väntans tider? samma här :) Fast jag är "bara" i vecka 37! Väntar ni också en liten tjej? :)

    Jag börjar lessna nu, älskar att ha henne i magen & haft världens finaste graviditet - men nu håller mina fötter på att make me nuts. Nu får de snart va nog :)

    SvaraRadera
  2. Håller med! =) Man är väldigt less så här i slutet, det bara smällde till tycker jag!?

    Jag tror att det var från Zarah-Lou? Kan det stämma? :)

    SvaraRadera