9 maj 2010

Hjärnan klarar mer än kroppen...

Trots att jag i dag mått lite halv kasst med huvudvärk och illamående har jag idag ändå trotsat lusten att bara ligga och jäsa i soffan och tagit tag i ett projekt jag tänkt på länge.
Åkte till Rusta och handlade vit färg och satt igång med att måla skötbordet. Vi har köpt ett träfärgat från IKEA som inte passar in med resten av möblerna i bebisrummet.
Har hunnit med att måla 2 lager än så länge och jag kan se att det kommer behövas minst 2 lager till.

Tror jag kommer bli mycket nöjd med resultatet när jag är klart (lägger ut före och efter bild då) dock är jag inte lika nöjd med resultatet på kroppen. Nu har jag ont i hela ryggen och i höfterna, trots att jag satt på golvet och målade så mycket det gick....

Åhh, vad jag längtar efter att få min kropp tillbaka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar