15 feb. 2010

Ibland hatar jag fan tekniken!

Helt seriöst, jag förstår mig fan inte på det här med teknik ibland. Hur kan en sak ( i det här fallet vår fasta telefonlinje) ena sekunden vara paj och spraka så att du i princip blir döv när du lyfter på luren för att sekunden efter låta precis som vanligt?
Som om inte det var konstigt nog, just för tillfället fungerar den lite efter humör som det verkar och för att späda på det hela lite extra så har vi störningar på ALLA tvkanaler och vårt varmvatten är neongrönt sedan mitten på december....
Nån som är sugen på att köpa en bättre begagnad trea? ;)

Tur att jag inte är en sån som retar upp mig på småsaker i alla fall ....

...eller hur var det nu?

2 kommentarer:

  1. Neongrönt?! Whutt?
    Inget radioaktivt hoppas jag? xP

    SvaraRadera
  2. Haha, nej jag tror inte det. Nått med fjärrvärmen och nått påstått ofarligt färgämne som hällts i vattnet för att kolla att värmeväxlarna i hus är hela (vilket de uppenbarligen inte är i vårat hus) Däremot verkar det ta över 2 månader att laga vilket är det mest irriterande med det hela .. :/

    SvaraRadera