22 maj 2009

Yesman

Filmen får betyg 6/10. En rätt så ordinär komedi i klassisk Jim Carrey stil. Filmen går ut på att Jim Carrey spelar en kille, Carl, som säger nej till det mesta. Efter ett möte med en gammal vän går han på ett möte som går ut på att säga Ja till alla valmöjligheter som uppstår. Självklart så gör han det...
Gillar man Jim Carrey typiska filmer tycker jag absolut att man ska se denna, annars är det inte en film för dig.

Nu är det i alla fall strax sovdax här hos oss. I morgon blir det en tripp till Sthlm. Jag och A ska gå på Henrik Schyfferts "The 90´s" och sen blir det middag.
Min försenade födelsedagspresent från älsklingen. Ska bli så roligt och mysigt att göra nått bara han och jag =) Vem vet, kanske återkommer jag i morgon med en recension av The 90´s oxå.
Puss och God natt på er



P.S Är även du sugen på att se Henrik Schyffert så sänds showen på tv i morgon kl 21:00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar