31 maj 2009

Återhämtningen påbörjad

Så där ja, nu har jag börjat komma i form igen. 4 dagar av alkoholintag sliter lite på en 29-åring. Man börjar bli gammal. Hur som helst, har haft helt underbara dagar. Det började med avslutningen som gick bara bra. Provet gick galant, presentationen ännu bättre och 5-rättersmiddagen smakade utmärkt. Det blev dock en rätt tidigt kväll eftersom många av oss laddade inför kryssningen.

Dagen efter blev en av de roligaste dagarna på länge. När avslutningen var klar efter lunch hoppade vi 7 på pendeltåget in till Sthlm. Mellanlandade på ett ställe för att ta några öl, själv tog jag en Baccardi Breezer


Sen bar det iväg. Någonstans på vägen kom det in 3(!!) flaskor turkisk peppar i förfest hytten och resten är nått för historieböckerna. Några somnade, några dansade hela natten men alla hade vi fantastiskt roligt. Till och med när jag fick en hel öl över hela benet hade jag skoj, tack för det föresten Peter... *morr* =)
Hur som helst, efter att ha med mycket möda pallrat mig upp till överslafen i tjejhytten somnade jag gott.
Började morgonen efter med att hoppa, totalt osmidigt ner från sängen och göra illa foten *klantigt* och efter lite fix och trix i hytten så samlade vi ihop oss och käkade lite för att sedan sätta oss ute på däck i solen med några drinkar och öl. Helt underbart!!

Saknar er redan vänner, detta måste vi snart göra om!!

1 kommentar:

  1. Kryssning är förevvla kul i rätt sällskap. Var ett tag sedan sist, får ta och boka in en till hösten ;D

    SvaraRadera