17 dec. 2012

Nattuggla

I natt har sömnen vart lite halvrisig. Kl 01, 03, 05 och 0630 ville Tuva ha mat. Ungefär samma tider som jag ville sova extra mycket. Åh så jobbigt det är att sitta upp, hålla i Tuva och vara vaken när allt kroppen vill är att somna.

Båda barnen sover i alla fall nu. Moa somnade som vanligt i sin säng strax efter kl 19 och Tuva somnade i sitt babynest i vår säng kl 21.
När jag går och lägger mig om nån timme tänker jag ge Tuva mat och förhoppningsvis kan hon då ge mig iaf 3 timmars sammanhängande sömn i natt.

Hur det gick i lördags med julbordet? Jo, det blev inte riktigt som planerat och sambon vart bara själv med barnen några timmar på kvällen men det gick i alla fall toppen. Barnen sov, sambon hängde vid datorn och mina tuttar höll på att sprängas på krogen. Jorå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar