17 okt. 2012

Med på banan...

Kom precis hem från MVC och lillan i magen verkar ha fattat grejen nu i alla fall. Hon ligger fortfarande med huvudet neråt och huvudet är ruckbart. Det verkar i alla fall lovande för att det ska gå att föda henne normalt utan igångsättning eller planerat kejsarsnitt. Alla andra värden är bra med henne också.
Jag fick däremot åka ner till sjukhuset för att lämna ett levervärdesprov eftersom jag har klåda på överkroppen.
Det kan vara tecken på att levern inte renar blodet som den ska men det är extremt ovanligt och då kliar det oftast mycket mer än vad det gör på mig. BM ville bara kolla upp det för säkerhets skull men hon verkade inte alls orolig för att det skulle vara nått fel.

Nästa besök (som jag hoppas jag inte behöver gå på) är den 29 okt, på självaste BFdagen men ni hjälper väl mig att hålla tummarna för att hon redan är här då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar