28 juni 2012

Sorgligt och nytt

I dag har jag sorg. När jag igår skulle uppdatera min Samsung Galaxy s2 (som Samsung rekommenderade) pajade hela mobilen och inte ens en fabriksåterställning gjorde att jag fick igång den igen.

Mobiltokiga/beroende Sandra får så klart PANIK!

Beställde ett nytt abbonemang från tele2 (byter från Glocalnet som inte kan leverera microsimkort) och i dag efter jobbet åkte jag till elgiganten och köpte en Samsung Galaxy S3. En telefon jag vart sugen på att köpa sedan den släpptes men som fick vänta eftersom jag var så nöjd med min S2a.

Just nu använder jag en "stenålderstelefon" tills mitt nya simkort kommer. Fick ett mail om att det var skickat så om vi har tur dyker det upp redan i morgon. Då blir det nytt mobilnummer oxå. Om du vill ha det så skriv en kommentar så fixar vi det.

Bild lånad här


1 kommentar:

  1. Älskar att man nume rinte kan leva utan sin älskade mobil!! hahaha...

    SvaraRadera