6 juli 2010

Vi äger!

I morgon blir mitt lilla hjärta 1 månad gammal. Det är sjukt hur fort tiden har gått. Tycker inte det var länge sedan jag var gravid och höll på att få krupp på att hon aldrig kom ut.

Trivs otroligt mycket med att vara mamma precis som jag trodde att jag skulle göra. Klart att det är jobbigt ibland, som tex när hon bara skriker o skriker utan att egentligen vilja någonting, men det är inte alls lika jobbigt som jag föreställde mig innan hon fanns.
Trodde att jag skulle sakna att kunna göra det som faller mig in när jag fick lust men det insåg jag snabbt att jag inte kunde bry mig mindre om. Moa kommer i första hand precis som det ska vara och det kommer helt naturligt.
Det finns inget mera självklart än att jag ska göra allt för att mitt lilla ♥ ska vara lycklig.

När man får ett sånt här leende så glömmer man det jobbiga stunderna direkt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar