3 dec. 2009

Hemkommen men bortkommen...

Hemma igen efter ett par mycket trevliga dagar. Vi har shoppat ofantliga mängder saker och vi är båda två otroligt nöjda.
Tror att vi har sparat in en hel del pengar genom att köpa en hel del nödvändiga saker på Gekås i stället för här hemma i vår.
I morgon är man tillbaka på jobbet och sedan på lördag bär det av till Sandviken för föreläsning igen. Det blir den sista för min del tyvärr eftersom jag inte kan vara med i Uppsala i mars :(
Så det blir som en liten farvälföreläsning. Otroligt tråkigt, jag kommer att sakna hela upplevelsen och framför allt de underbara människorna som jag umgåtts med under denna tid.
Ni är fullkomligt bäst!

Hur som helst, har en del saker att ta tag i nu och inget av dessa saker kommer att fixa sig genom att jag sitter här och häckar.
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar