6 nov. 2009

Vackra ord levererat på ett sämre vis ...

Sitter givetvis och kollar på idol och såg just Eddie (slurp) sjunga denna låten. Tyvärr så gjorde han den inte speciellt bra och jag är rädd för att han kommer att åka ut i kväll. Däremot så kom jag på att låtan han sjöng, If you´re not the one med Daniel Bedingfield är riktigt fin. Texten är fantastisk vacker.


"If you’re not the one then why does my soul feel glad today?
If you’re not the one then why does my hand fit yours this way?"


"‘Cause I miss you, body and soul so strong that it takes my breath away
And I breathe you into my heart and pray for the strength to stand today
‘Cause I love you, whether it’s wrong or right
And though I can’t be with you tonight
You know my heart is by your side"


För övrigt så är Erik kung, varje vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar