9 okt. 2010

Eventuellt en liten sjukling...

Dagen har vart bra. Allt som borrats upp på väggarna sitter fortfarande kvar och snyggt blev det.
Moa har sovit ganska så bra under hela dagen. Barnvagnen gillas inte till en början men när hon väl "gett upp" sover hon gott.
Hon hade lite feber på eftermiddagen men efter en powernap i pappas knä verkar den gått ner. Dock så har hon vart stört omöjlig att få att sova nu på kvällen.

Kl 20 lyckades jag få henne att somna. Kl 20:10 vaknade hon igen, arg som ett bi.
Tog tempen, ingen feber men gav henne en alvedonsupp utifall att hon känner sig risig i alla fall och efter några rundor i bärselen slocknade hon äntligen kl 20:45. Hoppas att det håller i sig nu.

Hon har käkat en halv portion gröt och dragit i sig 210 ml ersättning nu på kvällen så hungrig borde hon inte bli i första taget.

2 kommentarer:

  1. Men lilla skrutt, hoppas hon inte blir sämre under natten!!!

    VAAAA tror du;) Det va ju bara en slump såklart.. För i natt va jag uppe 3 gånger! Suck. Men jag tror allt kommer bli bättre sen om du förstår va jag menar!

    SvaraRadera
  2. Idag åt hon gröt vid 18 snåret.. Med lite mango puré i. Har inte provat nån annan..

    Gröten vid 18 och sen vid 20 snåret 150ml + 60ml lite senare.. Så jag hoppas hon står sig på det.. Ett par timmar allafall;)

    SvaraRadera