20 sep. 2012

Fyndat!

Hösten och vintern närmar sig och Moas garderob måste uppdateras. Förra vintern hade hon ett par Kavat Defender vinterskor som jag köpte på tradera. Skorna var superbra och höll hennes små fossingar torra och varma hela vintern. Självklart så passar inte dessa skor denna vinter så jag har vart på jakt efter ett par likadana fast i storlek 24 istället. 


Nya kostar dessa 649:- På tradera kan man få ett par för ca 250:- + frakt om man har lite tur. Av en slump gick jag in och kikade på ellos och där fanns dessa skor för just 649:- Däremot så är ju ellos väldig generösa med rabatter så när jag kikat igenom kläder och skor och lagt till det jag ville ha till både Moa och mig (även jag behöver uppdatera garderoben) så kunde jag använda en rabattkod som gav mig 500:- rabatt.
Dvs så får jag ett par helt nya kavatskor för 149:-

Guld!

Nu är det bara nytt regnställ och vinteroverall som måste fixas.

1 kommentar:

  1. Åh, är också ute efter skor till Elliott! Hur fasen fick du 500 i rabatt?!?! Tycker alla bra skor är så dyra...

    SvaraRadera