29 juni 2010

Det finns bevis!

Eftersom det är jag som är "hobbyfotografen" i vår familj hör det till ovanligheten att jag är med på foton hemma hos oss. På midsommarafton beordrade jag dock sambon att ta kort på mig och Moa så det i alla fall finns nått bevis för att jag var närvarande under hennes uppväxt.

Vill göra er uppmärksam på att Moa och jag matchar varandra och att Moa har klänning på sig. Det kan vara så att vi var/är snyggast i hela Norrtälje, kanske till och med i hela Roslagen.

4 kommentarer:

  1. Njaaaa....alltså......Älmsta tillhör ju också roslagen, så jag vet inte om jag kan hålla med om det! Men vi kan väl enas om att vi kan dela på platsen! ;-)

    SvaraRadera
  2. Åh så fina ni är! Helt klart konkurrerar ni om titeln Roslagens Snyggaste. Fast det är klart - jag är kanske inte helt objektiv ;) Kramar Mor/Mormor

    SvaraRadera
  3. Annika: Ja, så säger vi. Vi delar på titeln! ;)

    SvaraRadera
  4. Ni är ju superfina! Och du var ju jättesöt på den där bilden! :D

    SvaraRadera