19 apr. 2010

Bebisrum update....

(klicka på bilden för större format)

Har ju glömt att visa er hur det blev när vi monterade och bäddade spjälsängen i helgen. Vi blev mycket nöjda och hoppas och tror att även tjejen kommer att gilla sin sovplats när hon blivit för stor för vaggan
Barnrummet är i stort sett klart nu. Det ska bara in en byrå till hennes kläder och sen i framtiden ska sambons skrivbord flyttas ut i vardagsrummet men det blir ett senare projekt när hon börjar sova i sitt eget rum.

1 kommentar:

  1. Ni har verkligen gjort så fint! :D <3

    Ang. PS så är det jättesvårt att ge ut några knep, vet ju inte riktigt vad du vill lära dig. Och sedan vet jag inte om jag är bra på förklara, finns säkert MASSOR av enklare sätt att lösa en grej än hur jag gör - eftersom jag lärt mig själv gör nog jag allt otroligt omständigt! xD

    Men det är bara att testa sig fram och försöka hitta tips och trix på nätet, http://moderskeppet.se/ är väldigt bra! :D

    SvaraRadera