22 okt. 2009

Boring och gris?

Helt seriöst, har precis insett varför jag har gjort det karriärvalet jag gjort.
Finns det nått som är tråkigare än att "plugga"???

Föresten, svininfluensavaccination... hur ställer ni er till den? Jag, sprutfobiker som jag är, ställer mig sjukt långt bort ifrån allt vad nålar heter. Med andra ord: Hellre börjar jag nöffa och skaffar tryne och knorr. Tror faktiskt att jag skulle vara rätt snygg så....

..... eller ja... snygg kanske var o ta i .... men jag slipper i alla fall sprutan!

1 kommentar:

  1. uhh.. vet inte vad jag står. Känner mig lite tveksam då jag tror att hela baconsjukan är sjukt överdriven.. sedan är jag misstänksam mot vaccinet som är helt nytt och knappt beprövat..
    Har redan haft influensa iår..

    Så jag personligen kommer skippa det helt.

    Ps. Är inte nålrädd, så det är inte det ;)

    SvaraRadera