16 jan. 2008

Nyklippt och chockad

Har vart med om ett världsrekord idag tror jag. Det måste det vara...
Beslutade mig hastigt och lustigt för att "nu var det dax att göra nått åt mitt slitna hår" Eftersom jag har en ganska så "basic" frisyr så tycker jag att drop-in klippningar funkar alldels utmärkt och så även denna gång.
Däremot så gick jag till en annan salong än jag brukar och det är där denna märkliga händelse sker. Kliver in i en tom salong klockan 1530, sitter ner i stolen och klockan 1545 är jag på väg ut genom dörren. På dessa 15 minuter, ska jag oxå tillägga, han frisörskan med att svara i telefon 2 ggr och ta betalt av mig.
Det måste ju vara nått slags världsrekord???

O nu förstår jag att alla undrar: "Hur f*n ser hon ut i håret nu egentligen?" Ja, va ska jag säga. Självklart är det inte samma klass som vanligt (normalt sätt klippes jag på ca 30 min, utan telefonsamtal) men under omständigheterna är jag nöjd. Va ju sjukt billigt, 180:-
Kanske slänger in nån liten bild senare i veckan, har tänkt att fixa lite med hårfärgen oxå när jag endå håller på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar