29 aug. 2010

Hopplös!

Efter en katastrofal natt, där Moa har låtit i sömnen från kl 01:30 till kl 05:00 och därefter sovit sparkandes på mig har sambon tagit med sig Moa på födelsedagskalas så jag kunde sova lite.
Hittills har jag:
  • Bäddat rent i spjälsängen
  • Myst till det lite i barnvagnen i hopp om att Moa inte ska gallskrika när hon ligger där
  • Duschat
  • Ätit lunch
  • Plockat ordning lite i lägenheten
  • Skrivit shoppinglista i gångordning efter affären
Skulle tro att sambon och Moa är hemma igen om någon halvtimme så att sova nu verkar helt meningslös. Jag ska ju kasta mig in i bilen och storhandla när de kommer hem...
Skönt att man kan ta det lite lugnt ibland....

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt, du är precis som mig, måste va ordning och reda runt omkring också.. Och sova, då ska man kunna slappna av helt!!
    Skönt ändå att kunna göra allting utan stress!:)

    SvaraRadera
  2. Jo men vi ville ha tätt! Fast att det skulle ta sig så snabbt kom kanske lite som en överraskning. Men vi är jätteglada!

    Hur går era syskonfunderíngar?

    SvaraRadera